BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 24, 2010

friendship never End.....

Assalamualaikum wtb...

buat sahabat trcinta..didi,pkah, kema,dik nis,jiha,nabila, yana...n sahabat yang dirindui..kak as..dan semuala...ada yang xdisebutkan di sini...nurul nak bgtau yang sesungguhnya kehadiran kalian dalam hidup nurul sungguh bermakna ^^...nurul minta maaf andai ada terkasar bahasa, terlanjur kata sepanjang persahabatan kita...

ramadhan kali ini memberi sejuta pengertian buat nurul...suka duka sepanjang tempoh 14 hari berpuasa ni...di pikirkan, banyaknya hal yang berlaku...yg semuanya akan menjadi satu lipatan sejarah, insyaAllah yang indah untuk dikenang...



::Aku hambaMU::

hari-hariku akan terus berlalu
dan aku pasti hari kebahagiaan itu adalah miliku
selagi mana aku terus melangkah gagah sebagai hambaMu

biarpun tiada siapa yang tahu
bertapa kerapkali aku melangkah jatuh
namun merangkak pun aku mahu